An olur, hayattaki her şey sana yanlış gelir, 'ah' olur, sen hayattaki en yanlış şeysindir! Eve götürülen yanlış bavul gibi uyanırsın bir sabah, neredesin, içindekiler neden darmadağın edilmiş diye düşünmekten kafayı yersin. Ayılmak için girdiğin kahve dükkanında 'White Mocha' dökülür bacaklarına, tarlada güneşin kavurduğu aç çocuklardan yemek çalan işçilere dönersin. Gömülürsün dosyalara, kendini havaalanı kontrolüne takılmış free shop paketi gibi emanette hissedersin: 1 litreden fazla gelmenin borcunu ödediğin bu paradoksta, şu içi alkollü dışı ayık şişeler gibi yalnız ve konu mankenisin. Derken, yanlış yankesici soyar seni, çünkü sürekli yanlış zamanda yanlış yerdesindir. Bir yerlerde koza bırakan kelebeğin kanatlarına mandal taktıkça, kendi yankesicinin yevmiyesini ötekileştirdiğine parsellersin. Özetle, salça üzerinde yeşermiş mikro orman gibidir hayatta kapladığın yerin; ayrıca yükselenin bile hesapta yanlış, zaten sandığın gibi 'baykuş' burcu bi...
İlhamın gelsin her sabah
YanıtlaSilgüneşe bakarken geceye şiirler yaz
ateşin üstünde yürürken üşüsün ayak parmakların,
sıcak bir battaniyenin hayaliyle kal.
Sonra da aynada kendini seyre dalıp
gözyaşlarından gülücük yap.
uykun gelirse ona hiç kızma,
al koynuna, sarıl ve yat...
yeteneğini kullanıp benim yazımın altında benden rol çalıyorsun ama sen!
YanıtlaSil:) teşekkür ederim, çok beğendim...
Hayır, öyle bir niyetim yok :) Duygularınla duygularımı tanıştırdım, karıştırdım. Hepsi bu.
YanıtlaSilblogu ilk açtığım zamanlar "duyguların duygularımla; düşüncelerin düşüncelerim; kelimelerin kelimelerimle" tanışsın yazmıştım:)
YanıtlaSilen güzel hemfikir olma şekli, farkında olmadan olandır :)
YanıtlaSilyorum yazayım dedim ama, tatlı atışmalarınızı okudum çok hoş ya böyle atışmalara can kurban...
YanıtlaSilyazan herkese can kurban:)
YanıtlaSilgerçekten ilham gelmiş güzel de olmui canım nini :)
YanıtlaSilMia'mm teşekkür ederim canımm!
YanıtlaSilUyuku problemi bende de var ama benimki bu kadar yaratıcı değil :).
YanıtlaSilhoşgelmiş.
YanıtlaSilBol ilhamlar canım :)) bende uykum kaçınca kızmamayı becerebilsem güzel olur :)
YanıtlaSilAy a bakarken gözlerimde bir ışıltı
YanıtlaSilBu gece seninlemiyim diyeceğim ona
Yorgun düşlerime bir tutam güneş olsun
Ben sana bakarım varsın etimden yanıkları yolsun...
Elimde kalem yüreğimde en soğuk rüzgarlar
Ayaklarımda bastığım yerin batma hisleri
Karıştım çözemem ki bu bilmeceyi
Aya derimki yanayım dizelerimle güneşe atın beni...
sevgilerimle ninicim:)))
*Buz,
YanıtlaSilbende de hep bu kadar yaratıcı olmuyor:)
*Kısaca Fd,
hoşbulunmuş mu? ne mutlu^^
*Hande,
kızmayınca uyunabiliyormuş. dün anladım^^
*Reçelim,
nasıl mutlu oluyorum sizi böyle görünce anlatamam! bundan sonra yorumları şiir olarak istiyorum senden de=) ben bunları birleştiriyim mi ne yapayım? yüreğine sağlık!
vay hatunum, oksimoronun dibine vurmuşsun. beğendim, güzel olmuş. eline sağlık...
YanıtlaSilhımmm uyumuşsun sona.
YanıtlaSil:)
niniii,süpermiş senin şu ilham söyle de hiç gitmesin:)
YanıtlaSilhoş bir sayfa...
YanıtlaSil*Deniz, iltifatını yerim^^
YanıtlaSil*Deeptone, aynen:)
*prensesimm, teşekkürler:)
*Medanşeri, inşallah!
*adsız, teşekkürler...
İlhamınız bol olsun :)
YanıtlaSilİlhamın geldi bu gece,
YanıtlaSilAçmadım kapıyı ona,
Sen gibi ağırlayamamaktan korktum..Yüreğine sağlık.
Bolat, hepimizin:)
YanıtlaSilJetlagis, senin de cevabına sağlık:)
İlhamı doldur gecelerine
YanıtlaSilGökyüzü gerdanlıklarını takmıştır
Gölgeler yoktur artık
Gürültü,egzoz kokusu yok
Sûretsizlik, temsilsizlik
Sessizlik,fısıltılar
Seni ayakta tutmaya yetecektir
Uyku
Tüm bunları senden ç/alan bir hırsızdır
Aylak,
SilÇok sevdim^^
hırsız Uyku! Gerçi bizim eve girmez oldu:)